سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار مدیریت واحد IT

نظر

 

نرم افزار Help Desk

ManageEngine ServiceDesk Plus  نرم افزاری است که براساس کتابخانه  ITIL طراحی شده است. به همین جهت در حوزه مدیریت خدمات و رخدادهای ایجاد شده در واحدهای فناوری اطلاعات یک سازمان بسیار قدرتمند عمل کرده است.

این نرم افزار هلپ دسک رایگان در زمینه

  • مدیریت تمامی فرایندهای مرتبط با فناوری اطلاعات به کارشناسان کمک فراوانی می‌کند.
  • دیتابیسی برای مدیریت تجهیزات و CI های موجود در واحد فناوری اطلاعات دارد که توسط این دیتابیس، می‌توانید بین CI ها و تجهیزات مختلف موجود در سازمان روابط متنوع و معناداری ایجاد کنید این دیتابیس CMDB یا پایگاه داده مدیریت پیکربندی نام دارد. 
  • گرافیکی بودن فضای مدیریت پیکربندی یا همان CMDB در این ابزار، به راحتی می توانید جزئیات روابط بین اجزاء مختلف در سازمان را مشاهده و بررسی نمائید.

 

از طرفی کاربران قادر هستند با استفاده از پایگاه دانشی که در این برنامه وجود دارد و توسط کارشناسان تکمیل شده،

  • بدون تماس گرفتن با واحد پشتیبانی پاسخ سوالات و مشکلات از پیش تعریف شده را بیابند. مشتریان نیز می‌توانند با استفاده از کلمات کلیدی مدنظر خود در این پایگاه دانش جستجو کرده و پاسخ بیشتر سوالات مهمی که برایشان پیش می‌آید را پیدا کنند.
  • ثبت انواع وقایع و مشکلات به وجود آمده در برنامه و تعیین وضعیت آنها می‌باشد.
  • مدیریت دارایی‌های یک سازمان نیز نقش مهمی ایفا کند. سخت افزارهایی مانند روترها، سوییچ‌ها، اسکنر، پرینتر، فایروالها و سایر تجهیزات شبکه جزء دارایی‌های مهم یک سازمان محسوب می‌شوند که این برنامه می‌تواند با استفاده از ردیاب هوشمند خود تمامی این تجهیزات را شناسایی و مدیریت کند.

 

دانلود نرم افزار تیکتینگ 

شرکت ManageEngine نسخه استاندارداین نرم افزار را بصورت رایگان ارائه کرده است که دارای محدودیت‌هایی می باشد. در نسخه استاندارد تعداد کارشناسان حداکثر 5 و تعداد تجهیزات قابل اسکن و ذخیره حداکثر 500 تجهیز می‌باشد. در صورتیکه اگر شما میخواهید در یک سازمان کوچک از این نرم افزار استفاده کنید، 

https://archives.manageengine.com/service-desk/11010/ManageEngine_ServiceDesk_Plus_64bit.exe